Huomenna pitäis mennä taas kouluun. Ei jaksa. :(
Oltiin eilen ryyppäämäs ja onnistuin taas oleen nii naamat että voi luoja O_O Kiitos vaan kaveri C! Tulipa taas todistettua että tää tyttö ei vaan osaa juoda sisätiloissa... oispa jo kesä ja koskenranta!
No laitan muistuttamaan siitä että kylla se kesä sieltä tulee näitä iiiihania vaatteita <3
Emma Cook
Chanel
Thakoon
Pucci
Pucci
Vuitton
Valentino (Jag haluaa ton bagin :a)
Kommentit